- Now or never.

Jag tror att mina två idrottslärare är några utav de bästa som finns, brukar prata övningar med dem, det är så kul, kommer bli lite tråkigt att inte ha idrott med dem något mer när jag börjar gymnasiet. Men tillbaka till saken, om jag frågar om tips och övningar, så igår när jag och Tilda pratade med dem fick vi tips om hur vi kunde göra b.la cable crunches annorlunda, vilket är riktigt kul och jag testade det igår, det kändes kan jag lungt säga. 
 
Passet såg ut såhär:
Cable crunches. 4x15 - 30kg.
Cable crunches. 3x10 - 32,5kg.
Total abdominal - maskin. 3x50 - 42,5kg.
Benlyft liggandes på bänk. 4x20 - 15sek mellan varje set.
Sneda situps. 4x50 - 10kg.
Bersklättraren. 5x20 - 12sek vila mellan varje set.
Halva fällknivar. 5x15 - 15sek vila mellan varje set.
Situps med vikt på bröstet. 5x15 - 5kg.
Sidoböj. 3x30-varje sida - 20kg.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback