- Jag önskar...

 
.. Att jag kunde läsa tankar. Fatta vad coolt att kunna läsa vad andra tycker och tänker. Då det inte är många i denna värld som berättar saker för alla, varken om det gör något bra eller dåligt.
 
.. Att det inte var krig i världen. Jag tycker verkligen att det är hemskt med krig, att barn och vuxna varje dag försöker överleva, inte bli dödade, leta efter mat osv. Medans jag sitter här med mer saker än jag behöver. Jag typ skäms över att jag har det så bra.
 
.. Att flera utav mina vänner gillade sällskapsspel. Alla olika slags sällskapsspel älskar jag, tycker det är jätterolig och skulle kunna sitta i timmar och spela. Ska nog fixa i ordning en tjej/kompis-kväll då vi ska spela massa spel med massa goda frukter, nötter och choklad (det jag åt i lördags) Jaop, mina vänner har lärt sig vid detta laget hur det är att leva med ett hälsofreak. 
 
..Att jag visst vad jag vill. Vi alla är/har varit i/kommer att komma in i tonåren, känner ni igen er när jag skriver att jag inte vet vad jag vill? Jag vet inte vad jag vill göra i framtiden, vet inte riktigt vad jag känner och vill, haha.
 
.. Att alla är friska. Jag vill att alla mina nära och kära ska hålla sig friska och leva ett långt liv, så att jag aldrig slipper vara utom dem.
 
.. Att jag skulle kunna flytande spanska och engelska. Visst jag kan det väl hyfsat, men fatta vad kul att kunna prata så bra som jag kan prata svenska Litauiska.
 
.. Att folk tränar för att det tycker är kul och för att må bra. Jag hoppas verkligen att folk tränar för att de tycker det är kul och mår bra av det. Jag tränar för att jag älskar det, och mamma tycker att jag tränar för mycket, men jag tycker om det, och jag tränar för att jag vill, inte för att någon annan ska tycka om min kropp. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback