- Har gjort om lite.

 
Jag har gjort om lite i mitt träningsupplägg, tänkte dela med mig utav det.
Måndagar:
- Pw 45 minuter på morgonen innan frukost.
- Axlar+Bröst+ 20-30 minuter kondition + några set knäböj eller annan övning för ben. Efter skolan på gymmet.
 
Tisdagar:
- Vilodag.
- Promenad på morgon/eftermiddag om jag har för mycket energi.
 
Onsdagar:
- Joggingtur innan frukost.
- Armar+Rygg+ några övningar för mage, på gymmet efter skolan.
 
Torsdagar:
- Idrott i skolan.
- Ben på gymmet efter skolan.
 
Fredagar:
- Kondition och mage, alt. prova på nya övningar.
 
Lördagar:
- Vilodag.
- Lugn promenad om jag känner fört.
 
Söndagar:
- Samma som Fredag.
 
Ska testa några veckor och se hur detta upplägg fungerar, dels för att variera mig lite men också för att jag känner att jag kan prestera lika bra när jag kör t.ex bröst när jag har träningsvärk i axlarna. Så testar nu att köra dem samtidigt, det blir nog bra, annars gör jag om det igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback