- Vad ska du göra i sommar?

Vad har ni för planer inför sommaren? Skulle vara jättekul om ni ville dela med er eller kanske komma med fler förslag på vad man skulle kunna hitta på.
Tänkte dela med mig om vissa saker som jag har planerat in, är så taggad och pepp på livet när jag tänker på det.
 
♥ Språkresa till USA. Detta är nog det största jag kommer att göra i sommar. Det största jag gjort i mitt 15-åriga liv. Den 1:a Juli, ska jag lämna föräldrar, vänner och mitt hem i tre veckor för att utforska USA. Jag ska på språkresa med företaget STS. Vi ska åka igenom 15 delstater i en minibuss. Bo på olika hotell, campingar osv. Få se helt nya miljöer, träffa nya vänner och skapa minnen, för antagligen, hela livet.
 
♥ Vänner. Självklart kommer jag att umgås med kompisar. Bada, sola, tälta, sena grillkvällar osv. Fatta vad mysigt, haha. Min familj kommer jag också att spendera tid med.
 
♥ Träning. Den 20:e juni går mitt gymkort ut, satan vad trist. Men känner inte att det är värt att köpa ett nytt direkt efter att det gått ut eftersom att jag är iväg minst tre veckor. Så istället kommer jag under sommaren inte träna så mycket styrka utan mest springa och köra lite övningar. Men det är ju inga problem, bara vädret tillåter. Är även väldigt pepp på att springa på stränderna i Usa, hihi.
 
♥ Äta gott. På sommaren finns det så mycket gott man kan äta. Speciellt frukt och bär, så det har jag planer på att äta massor av. Men även glass och annan god mat.
 
♥ Upptäcksfärd. Något jag jättegärna vill göra är att åka till någon annan stad med några vänner. De vet inte riktigt om det än, men tänker dra med dem. Eller kanske till och med bara dra ut på en cykel-utflyckt till något ställe vi inte varit på i Nyköping för att ha en picknick.
 
♥ Träffa nya människor. Jag tänkte lära känna nya personer men även ta upp kontakten med personer jag umgåtts med tidigare. Så har ni lust kan nu ju höra av er. 
 
Fira födelsedagar. Väldigt många av mina vänner och även jag fyller år på sommaren, så födelsedagar kommer jag att fira av några stycken. Men tragiskt nog är jag inte hemma på min bästa väns födelsedag eftersom att jag är i USA. Ska komma med en riktigt jäkla fet present till henne, så att hon förlåter mig, haha.
 
♥ Inte tänka. Att skämma ut sig är ju faktiskt ganska kul, så typ att dansa runt som ett ufo och sjunga in public utan att riktigt tänka efter, är något jag ska göra, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback