- Rygg och Biceps

 [Bild från passet tagen av Ilze]
Nu börjar det ju bli riktigt varmt ute och ibland kan det vara jobbigt att ta sig till gymmet - det tycker jag med. Men jag tackar oftast mig själv under passet och efter, eftersom att jag älskar det och känslan efteråt är helt otrolig.Jag älskar den. 
Igår körde jag ett pass, mest för ryggen, men även lite biceps. Fick en galen kontakt med lats-ryggen, så det var riktigt nice!
 
Passet:
Chins.
3x10 - med hjälpvikt
Latsdrag till bröst.
4x12 - 35kg. på 4:e och 8:e draget stannade jag i 4 sek och drog sakta sakta upp.
Smala latsdgrag.
4x12 - 35kg. på 4:e och 8:e draget stannade jag i 4 sek och drog sakta sakta upp.
Latsdrag i cable. (favooo)
1x12 - 10kg, på båda sidorna
1x12 - 12,5kg, på båda sidorna
2x12 - 15kg, på båda sidorna
Pully - maskin
1x12 -15kg
1x12 - 20kg
2x12 - 25kg.
Skivstångsrodd.
1x12 - 20kg
3x12 - 25kg
Enarmsrodd.
4x12 - 14kg
1x12 - 10kg
 
Sedan några biceps-övningar jag inte antecknade, men körde b.la superset med hummercurl och bicepscurl samt bicepscurl i cable.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback