- Önskerubrik

Vad är då en 'önskerubrik'?
Jo, nu är det så att jag vet att bloggen inte är perfekt, jag vet att ni saknar något, att det finns någon ni vill att jag ska skriva om men inte skriver. Så nu får ni skriva en såkallad önskerubrik och så skriver jag ett inlägg om det. Det kan vara vad som helst. Typ "Visste du detta om mandlar..?" eller ett annat livsmedel. Det kan vara ett inlägg om min familj, det kan vara ett inlägg om mina åsikter kring något, det kan vara en fråga ni har om träning eller motivation, ja, vad som helst. NI bestämmer.


sv; men åh vad kul att du också ska åka på den resan, synd att vi inte åkte samtidigt då :/ Hoppas du får det underbart!! :D

2014-06-28 // 16:12:24

Skriv mer om åsikter och tips på hur man börjar en hälsosammare livsstil. Älskar din blogg, läser flera gånger dagligen. Tack vare dig har jag börjat träna mera. ☺💕

Svar: Åh tack så jättemycket och tack för din kommentar, verkligen jättekul att du börjat träna mer om du nu tycker om det :D
Emilija Romaite

2014-06-28 // 16:54:21
»

vad spännande! hittade nyss in i din blogg och de verkar ju jättekul! SÅg en kommentar om "hur man börjar en hälsosammare livstil" o de skulle va intressant (OCH HJÄLPSAMT!) att läsa om!!:D

2014-06-28 // 17:56:39
» Clin

Åhh godis ska jag gå o köpa direkt jag vaknar i morgon ;) Gud vad man saknar det när man inte är i Sverige!

2014-06-29 // 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback