- I wanna love you

Goooodmorgon folks!
Njuter ni av sommarlovet? Det kan jag säga att jag gör, försöker lära mig att ta det lugnt, går väl sådär, haha. Passet för rygg+biceps gick igår ovanligt fort, effektivt och bra kontakt, härligt!
Resten av dagen låg jag utslagen i soffan med kliande ögon, varför vet jag inte, har inte riktigt kommit fram till det än.
 
Fick även lite smått ångest över att det känts som jag bara vräkt i mig mat under de senaste dagarna och tänkte dra ett till pass på gymmet.
Men nej, trotsade hjärnspökerna, eftersom att mat är bränsle och det är något vi behöver. Jag skippade passet och träffade Albin och Daniel istället. För vet ni? man behöver inte träna för att må bra, vänner kan få er må minst lika bra!
 
Har sovit som en prinsessa inatt, helt utvilad och glad just nu. Tyvärr är inte vädret det finaste och nästan alla mina vänner jobbar, så funderar på att träna, åka dit för att bara köra mina favoövningar, bara för att jag är så sugen och för att mitt gymkort går ut på fredag. 
Men först har jag käkat en super-mega-god frukost, alltså jag skojar inte. Vad det är, kanske ni sett på instagram, om inte så kommer det recept på det under dagen.
 
Ha det bra!


Hej, kika gärna in min nya modell och skådespelar profil :)

Ha en bra dag, tack :)

2014-06-17 // 11:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback