- Helt tom.

Igårkväll spenderade jag min tid med Ilze, Lucas och Johanna i hamnen. Med prat och ett stopp på aktersnurran då de andra var sugna på glass. Men kvällen avslutades hemma hos Albin med bus med Pepzi, hans hund.
 
Imorse efter att ha sovit ganska dåligt plockade jag ihop en liten frukost. Den bestod av keso och kvarg blandat med banan och kakao, några finn crisp, ananas och en smoothie gjord på banan, kiwi, spenat, vatten och ingefära. Åt detta framför ett avsnitt av ghost whisperer innan jag hoppade upp på cykeln till stan där jag gick på ett samtal med min kurator och mamma.
Efter samtalet kände jag mig bra. Jag hade fått, allt jag ville, sagt. Det kändes väldigt skönt. Men jag var så otroligt utmattad efter, det tar verkligen mycket energi, varför vet jag inte, det bara gör det.
Jag och mamma gick för att äta lunch på skafferiet. Gudomligt mat, helt ärligt, så galet gott.
 
Nu har jag legat i soffan sedan jag kom hem, hade tänkt att träna men som ni läst ovanför var jag helt utmattad så jag lyssnade på kroppen och har bara kopplat av. Om jag känner för det drar jag in senare, men just nu ser det inte ut som att jag gör det. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback