- Att äta är viktigt.

Förut insåg jag, en halvtimma innan min pianolektion, att det var tisdag och att jag skulle på just pianolektion. Hoppade upp på cykeln och cyklade i spöregnet, gissa om jag blev blöt?
Idag blev det korv till middag, men inga hotdogs här inte. Korven innehåller 95%kötthalt. Till det blev det fullkornspasta, sallad och självklart ärtor, haha. 
 
Idag har jag ätit som en häst, jag är nästan helt seriös. Jag tog mer pasta efter att bilden var tagen. Men vet ni vad? Jag mår toppenbra, jag har ingen ångest, jag tänker inte skippa mitt sista mål (som jag ska äta om 5 minuter), min mage är lite svullen men den är fortfarande platt. Så mina kära vänner, lyssna på kroppen när den behöver mat, även på vilodagar så att du imorgon kan köra ett kickass pass. Det ska jag göra, klockan runger 5.30 för att köra backattack på morgonen, av den anledningen att vi ska ha avslutningsmiddag på kvällen. Godnatt.


Måste tacka lite för det här inlägget... har själv problem med ångest efter jag ätit :( det är så viktigt att komma ihåg att ja, maten hamnar i din mage som kommer göra att den står ut lite mer.. Men det är INUTI, och vart ska maten annars ta vägen? Två portioner pasta, en tårtbit eller en chokladkaka kommer inte sätta sig utanpå ens mage under bara en kväll. :)

2014-06-03 // 21:00:03
» T

Vad brukar du äta innan du tränar tidigt?

2014-06-03 // 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback