- 5 sanningar om mig.

Datum. Jag kommer ihåg datum som inte alls är viktiga som t.ex när någon skrev till mig. Men datum som t.ex min bästa väns födelsedag kommer jag inte ihåg.
 
Kakor och glass. När det gäller kakor och glass kan jag inte riktigt behärska mig. Väljer hellre glass/kakor än godis eller chips. Kind of det bästa som finns.
 
Språkresa. I sommar ska jag på språkresa till Usa. Jag ska åka igenom 15 delstater på 21 dagar i en minibuss tillsammans med männsikor jag aldrig tidigare träffat och utan mina föräldrar.
 
Barnslig. Jag älskar att vara barnslig, orkar inte vara seriös hela tiden. Jag spelar hellre spel med mina vänner än att festa, t.ex.
 
Vänner. Jag har har ingen vän som jag umgåtts med sedan jag var liten. Eller jo det har jag väl, men vi umgås inte alls mycket. Vilket är tråkigt faktiskt. Men jag klagar verkligen inte, för i nuet har jag världen bästa vänner, promies.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback