- Fråga frågor.

Jag har fått några få frågor under dessa tre veckor. Om träning, mitt liv och språkresan. Men jag tänkte att jag kan ha en frågestund eller ja, frågeinlägg, så kan alla som vi fråga vilka frågor som helst. Om resan, om träning, om mitt liv, om mina vänner, om min familj osv. Fråga vad ni vill och så svarar jag på det i samma inlägg om några dagar.
Kom igen nu, något finns det väl som ni undrar om. 


När började du märka resultat i din träning?

Har du kille, eller haft under dessa år du tränat? Eller tog träningen över för mycket?

Tränar någon annan i din familj?

Vem klickade du bäst med under språkresan?

2014-07-25 // 17:28:28

Har du någon annan hobby än träning och hälsa?

Har du något tips på hur man hittar en bättre balans så att träningen inte tar över?

Hur mycket kostade din språkresa totalt?

2014-07-25 // 18:32:35

Campade ni alla nätter under språkresan eller sov ni någon natt på hotell?

Shoppade du mycket? Kan du visa bilder?

Hur många syskon/halvsyskon har du?

Har du något husdjur? Om inte, skulle du vilja ha något?

Tycker du det ska bli roligt att börja gymnasiet?

Vad prioriterar du först, familj, vänner, skola eller träning?

2014-07-25 // 19:56:24

Har du alltid varit intresserad av träning?

Hur spenderar du helst en fredagskväll?

Favoritcitat?

Vilken slags musik lyssnar du helst på?

Finns det något du önskar att du verkligen hade?

Vilken är din favorithögtid, och varför?

2014-07-25 // 22:08:29

Har du alltid varit intresserad av träning?

Hur spenderar du helst en fredagskväll?

Favoritcitat?

Vilken slags musik lyssnar du helst på?

Finns det något du önskar att du verkligen hade?

Vilken är din favorithögtid, och varför?

2014-07-25 // 22:08:30

Har du alltid varit intresserad av träning?

Hur spenderar du helst en fredagskväll?

Favoritcitat?

Vilken slags musik lyssnar du helst på?

Finns det något du önskar att du verkligen hade?

Vilken är din favorithögtid, och varför?

2014-07-25 // 22:08:31

Vilken affär i Nyköping köper du kvarg med smaken persika-passion?

2014-07-26 // 20:17:01

Vem är Albin?
Favoritfärg?
Kan inte du göra ett inlägg där du visar ditt rum, både hos mamma och pappa?

2014-07-29 // 09:29:24

var du nära på att få en ätstörning tidigare då du tappade som mest vikt?

2014-07-30 // 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback