- Spegel äter upp det positiva hon ser.

Halloj! Hoppas att allt är bra med er. Hunnit med så sjukt mycket i skolan, det är bara måndag och hälften av veckomålen är kryssade, hoppas att det fortsätter på detta sätt. Åt en fullkornsmacka och ett stort äpple samtidigt som jag pratade lite med Linn och Kajsa, sedan drog jag mig mot gymmet och körde mest rygg men också lite bröst. Om ca en timme sa jag befinna mig så innebandyträningen, dj är med idag så det blir nog skoj!
 
Vad jag körde idag: PW i höghastighet i 10 minuter
Chestpress 3x12
Peetoral 3x12
Low row 3x12
Upper back - maskin 3x12
Pulldown 3x12
Rygglyft med vikt. 6x12
Rygglyft med hantlar 4x15
Lat machine 3x12
Skivstångsrodd 5x12
marklyft 3x12
armhävnningar 4x15
Plankan 1 minut + plankan 5 minuter imorse.
 
avslutade med att springa 10 minuter i hög hastighet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback