- Say something

Halloj! Är det bra med er? Med mig är det bara bra, har precis ätit en lunch som bestod utav pasta med tonfisksås med svamp och paprika, det var jättegott! Runt 11.15 drog jag mig iväg mot gymmet för att möta Ilze och jag körde bröst och rygg, dock blev det mer rygg, tycket att det var riktigt kul och gick faktiskt ganska bra, nästa gång tänker jag prova på bänkpress, för det vågade jag mig inte riktigt prova idag.
 
Det jag körde:
Uppvärming: Pw på löpbandet i 11 minuter med 13% lutning.
RYGG:
Rygglyft i maskin, med vikt. 5x12
Rygglyft med hantlar. 5x12
Pull down. 3x12
Upper back. 3x12
Marklyft med vikt. 3x12
Skivstångsrodd med vikt. 3x12
Low Row. 3x12 
 
Bröst:
Pectoral fly. 3x12
Chest press. 5x12
Armhävningar, breda. 3x15
Armhävningar, smala. 2x15
 
Detta gjorde jag för skojsskull:
Squats/knäböj med bara stång. 3x12
Squats/knäböj med x vikt. 3x10
Squats/knäböj med tyngre vikt. 3x10
Plankan 2 minuter



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback