- I don't know

Skola gick lite segt idag, faktiskt. Kanske för att jag inte satt själv? får skärpa mig tills imorgon! Drog till gymmet efter skolan och körde biceps, triceps och axlar + lite mage. Har precis fått i mig torsk med blandade grönsaker och ska snart springa i snöstormen till bussen för att sedan träna innebandy. Men hallå, vädret idag?
Snön bara piskade mig i ansiktet när jag gick till skolan samt gymmet, och pricken över i:t, mina örlurar pajade idag, får fixa nya imorgon.
 
Vad jag körde idag: Uppvärming-PW i luting: 5%
Biceps:
Koncentrations curl. 3x15 x2=varje arm
Hantelcurl 3x15 x2
Skivstångscurl 3x15
Arm curl - maskin. 3x12
 
Triceps:
Tricepspress kickbacks 3x15 x2
Push down. 4x12
Arm extension - maskin. 3x12
 
Axlar:
Shoulder press - maskin. 3x12
Militärpress 3x12
hantellyft åt sidan. 3x10
Shrugs 3x15
 
Mage:
Cable crunches, med x vikt 3x12
Cable crunches, med tungre vikt. 3x12
Squats med stång. 3x12
Squats med vikt. 3x10
Liggande benlyft på bänk. 3x10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback