- Har ni provat?

Har tänkt att börja md "Emilija testar" då jag testar olika saker och sedan berättar för er vad jag tycker samt vilket betyg det får utav mig mellan 1-5 . Jag börjar redan nu ↓
Har ni testat denna? "Vitamin Well Grace" med smak av persika och mango, enligt mig är den så otroligt god. Mamma köpte hem den till mig för ett tag sedan men tidigare har jag aldrig smakat, men nu känner jag att jag måste köpa hem flera smaker att testa, och denna smak kommer jag absolut att köpa igen! Just denna är köpt på MatXtra här i Nyköping, men den finns nog på de flesta mataffärer. 
Denna smak får: ♥
Denna var också god men inte lika god som den ovan, det är med smak av citron och passion. Jag gillade den med tyckte att den smakade lite, lite citron, men jag kommer nog att köpa den igen faktiskt,
Denna smak får: ♥♥♥♥
 
Om ni har smakat någon utav dem: Vad tycker ni? Gillade ni dem?


Dom är så grymt goda, jag gillar också röd blodapelsin :DD

2014-01-10 // 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback