- Did you know that i loved you?

Håller på att plocka undan lite på mitt rum, kände att det var dags då det var ganska stökigt. Var på gymmet och körde mage, tycker att det är så härligt när det nästan är tomt för då känner jag inte den där räddslan av att någon ska titta och döma mig. Det gick iallafall jättebra, jag är helt slut, men ändå kommer Matilda och Malin hit ett tag för att prata lite, hoppas ni har haft en bra dag!
 
Vad jag körde:
Uppvärmning: PW 3 minuter, lutning 10%, hastighet: 7km/h + Jogg 12 minuter, lutning 5%, hastighet 9,5-10,5km/h.
abdominal 5x12
Situps med vikt. 4x15
Rumplyft med vikt. 3x15
Snea situps med vikt. 3x50
Liggande Benlyft, raka. 3x12 x2
Liggande Benlyft, snea. 3x12 x2=varje sida
Jorden runt. 2 minuter
Plankan, rak. 2 minuter
Plankan, sida. 30x2 x2=varje sida
+ en övning jag inte vet vad den heter, men man håller i vikten i ena handen och böjer sig åt sidan.
Avlsutade med stretch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback