- Detta är så kul.

Alltså jag tycker att det är så galet kul att snön är här, men tydligen ingen annan, haha.
Var och tittade på min systers match som det tyvärr förlorade men de spelade bra. Drog mig sedan till gymmet för ett pass med fokus på kondition, men det blev lite biceps, triceps och mage också.
Imorgon vilar jag från gymmet och börjar sedan med mitt träningsschema på måndag, så det blir toppen!
Mamma hade gjort jättegod fiskgrattäng när jag kom hem så det käkade jag till lunch.
 
Vad jag körde:
Tricepspress kicksbacks 4x12 x2
Push down. 3x12
Hantelcurls 3x12 x2
stångcurls 4x12
cable crunches 4x12
"böja mig med vikt" 3x30 x2
Plankan 2 minuter
Plankan, sidan 2x30sek x2
 
30 minuters kondition.


Duktigt!! :)

2014-01-11 // 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback