- Den är söt

Vet ni vad jag gjort idag? Jo, jag träffade mammas kompis som tränar mycket, han var med mig på gymmet, tittade hur jag gjorde övningarna och berättade för mig vad det var jag gjorde fel. Kommer ni ihåg att jag skrev att jag fick ont i huvudet ibland? det var pga. min andning, jag andades inte rätt.
Han visade mig också några fler övningar till de olika kroppsdelarna, sedan pratade vi om kosten och på vilket sätt jag ska lägga upp mitt träningschema, så jag har lite att ändra i mina rutiner nu. Men vet var verkligen jättekul och lärorikt!
Nu har jag precis druckit upp mig kvällsro-te i min söta lilla mugg och ska lägga mig ned och läsa innan jag somnar. Godatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback