- Galet god sallad.

För nårga dagar sedan hemma hos mamma hade vi lite brist på grönsaker, en påse med lite sallads-mix, en avokao, en halv gurka och färska champinjoner var det ända vi hade. Jag äter inte lunch eller middag utan grönsaker, haha, så jag mixade ihop allt, trodde inte att det skulle bli gott men det blev det.
 
Jag började med att steka champinjonerna i rapsolja, stekte också solrosfrön mot slutet, lät det svalna. Under tiden skar jag gurkan och avokadon i kuber och salladen i skivor, eller hur man ska beskriva det. Blandade sedan ned allt i en skål och hade i lite salt och svart peppar.
Gjorde detta igen, hemma hos pappa, dock hade jag isbergssallad denna gång och det fugerade lika bra. Galet gott och enkelt, ni borde verkligen testa!


»

åhhh va gott de ser ut!:D

2014-02-03 // 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback