- Mitt 2014

Ungefär en vecka kvar av detta år och listor som denna kommer att börja ploppa upp på olika bloggar, så jag tänkte att jag kan hänga på. La upp denna öista förra året också, ungefär samma dag. Har läst igenom det och tycker att det är väldigt kul att se tillbaka, får se om det känns lika kul nästa år.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åkte utomlands själv utan mina föräldrar tillsammans med okända människor. Tältade i spöregn, 40+ grader och i skogar, i en helt annan världsdel. Självklart pratar jag om språkresan jag var på 1-21 juli.

Hur har ditt 2014 varit? Tänkte faktiskt på detta för några dagar sedan. Detta år har verkligen varit riktigt bra, har upplevt så mycket och så otroligt bra saker. Alltså har detta år varit ett av de bästa åren i mitt liv.

Blev du kär i år? Ohja, det kan ni ge er på. 

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?  1 Juli - lämnade alla här hemma och åkte i väg med okända människor, 21 Juli - kom hem och fick krama mamma för första gången på 3,5 veckor, 27 Juli - blev tillsammans med Albin och 21 August - Började gymnasiet.

Vad är din största framgång 2014? Jag har hittat en balans mellan mat, träning, vila och ork. Jag har insett att jag inte behöver träna 7 gånger i veckan och jag behöver inte äta "clean" alla måltider 7 dagar i veckan. Det enda jag behöver göra är att må bra.

Vad spenderade du mest pengar på? Questbars, Myboost och mat, tyvärr.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är mycket som gjort mig riktigt glad men några är, att jag och min mamma har fått väldigt bra relation, Albin, Ilze, att jag har träffat många nya personer som får mig att må bra. Att jag fick uppleva något otroligt, det jag skrivit tidigare, jag har haft en fin jul och åker för tillfället skidor.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? samir och viktor - success, varför? För att det var låten som spelades mest i vår minibuss i USA, så varje gång jag lyssnar på den får jag flashbacks.

Vem har du umgåts med mest? Familjen, Ilze, Albin och vårt lilla gäng.(Lucas, Daniel och Johanna)

Har du haft ett förhållande under 2014? Ja, det har jag. And still have.

Vart reste du under 2014? USA och Makedoinen.

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? Jag känner att 2014 har varit en riktigt toppenår, helt seriöst. Så jag bill helst av allt att 2015 ska bli lika bra, eller varför inte ännu bättre?

Vad gjorde du på din födelsedag? Fick frukost på sängen av mina syskon och pappa. Sedan lämnade alla mig för jobb så så kom Albin över och bakade med mig. På kvällen åt jag middag tillsammans med familjen och åt sedan tårta med gänget.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det, Möjligtvis att Ilze inte skulle ha varit med om olyckan och att hon skulle varit frisk från sin förkylning, nu de senaste 2 månaderna.

Vem saknade du? Det finns många jag saknar, b.la Anton och en tidigare bästa vän.

De bästa nya människorna du träffade? Sophie och Elin.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Fortsätt att vara ditt bästa jag. Spelar ingen roll vad det kommer att handla om. Var den bästa dottern, flickvännen, vännen och systern. Sköt allt i skolan ordentligt och ge 110% varje gång du tränar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback