- Första December Tvåtusenfjorton

- Lilla Miller som bodde hos oss för några år sedan, jag saknar honom. - 
24 ynka dagar kvar till jul. 25 ynka dagar till kläppen. 31 ynka dagar kvar av 2014. Det är sjukt hur snabbt tiden går, det är faktiskt lite läskigt. Minns än idag hur jag satt och skrev den "klassiska blgg-listan" bloggare skriver innan nyår. Det har hänt så sjukt mycket roligt under detta år b.la USA-resan, Makedonien med mamma, syster och Jörgen, träffade Albin, började i ca världens bästa klass på gymnasiet och har hittat en balans mellan träning, kost och vila. Har även hunnit med massa andra roliga saker. Jag kan nog lugnt säga att detta har varit ett av de bästa åren i mitt 16-åriga liv.
Har ni några mål inför sista månaden på 2014? Jag satt och funderade och kom fram till några stycken. Skulle tycka att det var riktigt kul om ni också ville dela med er.
 
➸ Vara positiv och vara mitt bästa jag. Jag menar, varför inte sprida lite extra glädje nu under den lite mörkare perioden?
➸ Ge minst en komplimang till minst två personer om dagen. Vi, speciellt i Sverige, suger på att berömma eller säga snälla saker till varandra.
➸ Tillåta mig själv att äta pepparkakor, lussebullar osv. iallafall 1 gång i veckan.
 Inte träna om jag verkligen inte orkar. 
➸ Hålla pluggmotivationen uppe och inte lägga av, det är ju ändå bara några få veckor kvar.
➸ Stretcha lite mer, hehe. Mins 5 minuer om dagen.
➸ Träffa flera personer som jag inte träffat på länge.
➸  Inte låta hjärnsöpken styra mig. De ska absolut inte få förstöra mitt humör och denna jul. Vilket de tyvärr har gjort vid ett x-antal tillffällen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback