- Endast en vecka kvar till julafton

Träningsvärken i ryggen värker så mycket att jag inte kan börja mig, mensvärk och är lite smått förkyd. Men I'm happy anyway. Det är ju endast EN vecka kvar till julafton, två skoldagar kvar till jullov och tre veckors frihet. Sovit otroligt djupt och bra inatt. Det hoppas jag att ni också gjorde, godmorgon förresten.
Vilodag för min del, vilket passar bra då en liten förkylning valt att bosätta sig hos mig, men med lite te, vila och c-vitamin  så går det nog snart över. Veckans längsta dag väntar och jag sitter just nu nyduschad och ska sticka iväg om sisådär 20 minuter. Så ni får ha en toppendag!
Ställ dig i spegeln och berätta tre bra saker med dig sjäv. Detta sa jag till mig själv, det behövdes väl extra mycket denna morgon, antar jag:
★ Du är stark och fin.
★ Du är bra på många saker, t.ex sjunga och spela gitarr
★ Vilket fint hår du har.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback