- Why can't I turn off the radio?

Efter gårdagens firande av påken och mammas 37 års-dag med massa mat, kakor, godis och teremisu, gick jag ut för att träffa Albin och Daniel. Spelade lite basket och larvade oss i utegymmet som finns i hamnen. Gick senare vidare hem till Albin och tittade på en skräckfilm som inte var så läskig utan mer äcklig, haha. Kom hem Runt 00.30 och slockande direkt.
 
Denna dag har jag spenderat till att äta massa, mest sötsaker faktiskt även lösviktsgodis, för första gången på jag vet inte hur länge, tyvärr känns det inte värt att ha detta illamående efter detta då, jag inte tyckte att det var såhär jättegott. Men men, gjort är gjort och nu ska jag tillbaka till det vanliga för det är det jag trivs med. Något som däremot var värt detta att jag har 0 ångest över det jag ätit och det är så sjukt skönt!
 
Nu ska vi plantera lite och senare ska jag till gymmet för att jobba på magrutorna. Hoppas att ni har haft en underbar påsk och njutit av mat, godis och sällskap!


» L

Hej! Jag undrar hur du tog beslutet att gå ner i vikt? Hur tänkte du, hur fick du motivation? Och hur ofta tränade du och vad tränade du då? Vill själv förbränna fett men skulle behöva tips, energi och motivation. :)
Vill dessutom säga att din blogg är grym, man förstår verkligen att du ÄLSKAR att träna och ÄLSKAR att äta så som du gör, nyttigt. Du gör det för att du älskar det och inte för att det är så trendigt just nu. Önskar jag hade samma vilja och energi som du har. Kram :)

2014-04-20 // 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback