- Lunch/Middag, grymt tips!

Ska du till gymmet? Har du precis kommit hem? Är du jättehungrig? No problem. För någon dag sedan, innan jag drog iväg till gymmet åt jag en så goooood lunch och det bästa var att den gick så fort att fixa! Så jag tänkte dela med mig.
 
Vad behöver du?
1 burk tonfisk
1 protion pasta
1-2 nävar frysta sommargrönsaker
gurka
bladspenat
kvarg
 
Hur gör du?
- Inte alls svårt, koka pastan (står på paketet hur du ska göra, haha) och när det är ca i minut kvar lägger du i sommargrönsakerna i samma kasstrull.
- Lägg upp tonfisken på en tallrik, skär upp gurka och lägg upp bladspelaten.
- Häll över pastan och sedan toppa med kvarg. Woala klart! Enkelt, men så gott.
(Självklart kan man själv välja vad för grönsaker man vill ha.)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback