- Jag kan för att jag vill.

Den bilden är tagen för några veckor sen och den undre är tagen i somras, ja, vad ska man säga, tycker fortfarande att det är lika kul att stå på händer.
 
Igår fick jag till en galet bra magpass, träningsvärken i magen är galen, har aldrig känt av det så mycket förut. Lite hat-kärlekt till det faktiskt, men det är alltid bra. Vi har fått en ny mag-maskin på gymmet som jag igår fick reda på att jag tidigare gjort fel på, så igår gjorde jag rätt. Jag ogillar den så mycket under tiden man utför övningen men så skön efteråt.
 
Passet såg ut såhär:
Cable crunches. 4x15 - 32,5kg.
Cable crunches. 3x10 - 35kg.
Benlyft liggande på en bänk. 5x25 - 10 sek vila mellan varje set.'
Total abdominal - maskin. 2x50 - 25kg. 4x30 - 42,5kg.
Bålrorator - maskin(den nya). 3x15 x2-åt varje håll - 50kg.
Sneda situps med viktplatta. 4x50 - 10kg.
Bergsklättraren. 5x20 - 10 sek vila mellan varje set.
Core-övningen. 3x25 - 5kg
Plankan. 1 minut x3
Sidoböj. 3x30 x2-varje sida - 20kg.


» hanna

det är as kul att stå på händer ;D

2014-04-14 // 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback