- Healthy snack.

Antagligen har ni säkert sett detta på andra bloggar, instagrams eller andra sociala medier. Precis som jag. Jag har alltid tänk att jag ska testa men aldrig blivit av, men igår då jäklar hade jag allt hemma så jag tänkte varför inte?
 
Du behöver:
banan
jordnötssmör
mörkchoklad (jag hade 85%)
 
Hur gör du?
- Skär bananen i "mynt" och lägg upp på en tallrik.
- Ställ in i frysen i ca 1 timma.
- Ta ut och lägg på en klick jordnötssmör på vartannat mynt och lägg sedan på ett mynt som inte har något jordnötssmör.
- Smält chokladen. Jag gjorde det i micron och hade ca 4-5 rutor, kommer inte ihåg.
- Doppa bananen i chokladen och ställ sedan in tallriken i frysen igen i ca 20 minuter så att chokladen stelnar.
- Ta ut och njut.
 
Alltså detta är så galet gott, nya favo helt klart! Ett riktigt bra tips för folk som inte vill äta godis, då mörk choklad faktiskt är riktigt bra i en viss mängd!


Hej! Jag har skrivit ett inlägg på min blogg om självkänsla. Och det finns tre frågor i slutet av inlägget som jag skulle bli jätteglad om du svarade på. Jag tycker det är viktigt. Kram.

http://emiliasjodin.blogg.se/2014/april/egoboost-tips-och-en-utmaning-till-er.html#comment

2014-04-27 // 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback