- Dag 7/10

Det har gått 7 dagar av 10 detta lov. Denna dag spenderade jag 2,5timmar på gymmet, dock bestod 1,5timma av ett benpass, som för mig gick väldigt bra, och sedan 40 minuters letande efter ett påskägg som någon annan hittade, haha.
 
Var ju på gymmet med Ilze och jag fick ett påskägg av henne full med nötter, en celsius och en proteinbar som slank ned i min mage direkt efter passet. Mina favosar. Fick också ett jättefint brev, började gråta, hon är så fin. 
Jag hade också fixat ett påskägg till henne som bestod utav godisglassar och valnötter. Min bästa vän ♥
Eftersom att vi stannade kvar på gymmet och letade påskägg så blev det lite stressigt mot slutet, då jag skulle hinna duscha och äta innan vi åkte vidare till mammas kompis. De bor på en bondgård, det var jättefint där och vi fick sån otroligt god mat, först förrätt som bestod av surdegsbröd, räkor och rökt lax, sedan älgkött med vitvinsås.
 
Med mycket skratt och prat startade vi denna mysiga påskhelg. Dock sjönk mitt blodsocker en aning mot slutet, så blev lite tjurig, hehe. Men nu har jag fått i mig mosad banan med kvarg + massa nötter så nu är jag glad igen. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback