- Bekännelser

• Jag kan sitta och titta när tvättmaskinen är igång och går runt, runt, runt och runt, ända tills det är klart. Vet inte varför, men det får mig lugn. (därav bilden, haha)
 
• Nu för tiden har jag börjat med att bädda min säng varje dag, gjorde det aldrig förut.
 
• Jag sminkar mig inte, knapp till större festligheter. Anledningen till det vet jag faktiskt inte, men jag trivs inte i smink. Ett + är ju att jag sparar massa pengar och tid genom att minte sminka mig. 
 
• Jag dricker inte alkohol, festar inte och röker inte, har inte heller testat något utav det.
 
• Jag vill bli advokat eller ha ett efet företag när jag blir äldre och har därför sökt Ekonomi-Juridik till gymnasiet.
 
• Jag älskar att ha på min mjukisar, men har det aldrig i skolan för där känns det inte bekvämt att gå runt i det eftersom att jag slappnar av i mjukisar och kan inte rikigt påstå att jag slappnar av i skolan.
 
• Jag har spelat tennis, bowling, basket, innebandy, dansat och gått på gymnastik.
 
• Jag älskar att prata, kan prata med allt och alla utan att tänka på vad de tycker om mig eftersom att det är sån jag är, gillar de inte det eller tycker jag är konstig så är det deras åsikt och de behöver inte umgås med mig. 
 
• Jag har lärt mig spela gitarr själv med hjälp av pappas gamla gitarr och google. Men jag spelar piano på musikskolan men ska sluta nu till hösten.
 
• Jag har inget mellannamn, vilket jag tycker är svintråkigt.
 
• När jag var liten skämmdes jag över att jag stavade mitt namn med J (EmiliJa) men nu älskar jag det och tycker att det är coolt, haha.
 
• Mitt fotoalbum i telefonen är proppad med matbilder.
 
• Mina föräldrar är mina största förebilder i livet, jag älskar dem över allt annat och inspereras så sjukt mycket utav dem båda. Så glad över att de är just mina föräldrar.
 
• Jag tycker om att hjälpa till hemma t.ex laga mat, diska, tvätta, hänga tvätt, städa osv.
 


» Mami

Puss

2014-04-27 // 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback