- McDonalds sallader, en stor fet diss.

Jag är en person som inte äter på McDonalds till förstahand pga. gillar inte snabbmat, som tur är finns det sallader, eller vänta hur var det nu?
Förut hade McDonald en helt ok saesar sallad. Vi kom hem från Kroatien för ca en vecka sedan och orkade inte fixa middag så mina syskon föreslog att vi skulle åka till McDonald och det gick mamma med på, och jag beställde en sallad. Då får jag en låda som är i en kvadratiskform, nästan hälften så liten som den förra med nästintill iskall kyckling och osten var verkligen is. Jag menar min dricka var varamare än kyklingen, det var ju iallfall tur att salladsbladen var hyfsat frächa.
Då var det idag när vi åt på mc igen då vi var i Stockholm, "Men det kanske bara var den som var så" tänkte jag och beställde den igen för att ha något att äta, men samma sak igen, så jag vet inte riktigt, vet bara att McDonalds får en stor fet diss av mig!
Visst McDonalds är en snabbmatsresturang men serverar dom sallad ska dom väl göra den ordentilgt och inte ha ost som är i is?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback