- 30 dagar. dag 7.

dag 7. En person jag har kommit nära på kort tid och varför?
 
Brudarna från lagen blev jag väldigt snabbt nära vänner med, det var så att jag och Ilze provade på att spela innebandy, vi ller iallafall jag var sjukt nervös över att prova, jag hade lixom aldrig spelat innebandy förut och trodde att alla skulle skratta ut mig. Men vi kom dit, Ilze hade provat en gång innan så hon kände till vissa och jag hade några vänner i laget sen innan, men ändå. 
Jag pratade lite med tränarna och fick sedan hoppa in och träna med laget, sammanhållningen och energin var helt otrolig, det var verkligen jättekul och jag kännde min bara glad när jag gick där ifrån. Nu har jag varit med och spelat flera matcher och vi har kommit varandra väldigt nära.
 
Inget med saken att göra riktigt men, vill du göra något? men inte vågar? lyssna på mig, GÖR DET! Du kommer verkligen inte ångra dig!
 
 
- Alla i laget ville inte vara med på bild.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback