- Inte långt kvar.

Tiden med skolan spenderade jag ute, runt om i Nyköping då vi fick ledtrådar och skulle leta efter lärarna samt utföra uppdrag, det var inte så tråkigt som jag trott, det var faktiskt helt okej. Kom hem vid 12, bara tagit det lungt, städade köket, min brors och mitt rum, ska nu fixa något att äta, byta om och sedan gå ner mot hamnen där jag ska träffa mitt saknade lg och spela lite minigolf!


bor du nära nyköping? :D
sv: åh tack! :D

ja alltid värt ett försök! ;)

2013-06-12 // 20:57:14

Hej det här kanske är en liten konstig fråga och jag menar inget illa men är du från typ Litauen/Lettland? Bara undra förresten heter jag också Emilija alltså med ij och inte Emilia

2013-06-14 // 08:45:34
» Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Har du fått sommarlov än?? =) Kram!

2013-06-14 // 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback