- Vattenmelons sallad.

Behöver du en snabb lunch, mellanmål eller bara en annorlunda sallad till middagen ni grillat? När vi grillade härom dagen testade vi en sallad, den var verkligen jättegod till grillat, men jag märkte också att jag blev väldigt mätt så om man gör mer utav den, kan det också blir ett bra mellanmål eller lunch. Man kan göra denna på minst två sätt, alltså lite annorlunda ingredienser.
 
Nummer 1:
Det du behöver är,
Vattenmelon
fetaost
salladslök
 
Skär melonen och fetaosten i tärningar, löken kan du skära lite hur du vill, lägg ner allt i en skål och rör om lite, sedan kan du äta. gott, snabbt & enkelt.
 
Nummer 2:
Det du behöver,
Vattenmelon
fetaost
svarta oliver
rödlök
 
Skär melonen och fetaosten i tärningar, löken kan du skära lite hur du vill och oliverna på mitten eller i mindre bitar. Lägg ner allt i en skål och rör om lite, sedan kan du äta. gott, snabbt & enkelt.
 
 


hej! titta in på mitt senaste inlägg! där DU har chansen att börja blogga på min blogg!

http://ungdomsgard.blogg.se/2013/july/vill-du-blogga-har-ja.html#comment

2013-07-29 // 12:36:20

Ser riktigt gott ut!

2013-07-29 // 13:01:18

gott!

2013-07-29 // 13:26:45

Gott!

2013-07-29 // 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback