- Skriva mail på litauiska?

Har precis kommit hem till mamma och ätit tre rätters, varför vet jag inte, men mamma har väl saknat oss. Snart kommer nog Jörgen med sina barn och mammas kompis. Var ju i skidbacken idag, det var inte så jättekul faktiskt för att det snöade så otroligt mycket och min syster glömde sina skidglasögon så jag var snäll nog och lånade ut mina.
Nu ska jag försöka mig på att skriva ett mail till min mormor som bor i Litauen, vi får väl se hur det går!
 
 


Härligt med skidor (: Länge sedan jag åkte!

2013-02-17 // 22:11:31

Nu drar jag igång en ny HELGENS BLOGG!
Kika in och ta del av mina 5000-13000 unika läsare genom att gå in på länken här under :) Så kanske just DU får en bildlänk i min meny under en hel vecka!

http://mooollys.se/category/dagens-blogglasare.html

Godnatt, och lycka till! :D

2013-02-17 // 22:39:56

Grymt tävlingstips! Vinn ett skin/skal till din dator, mobil eller surfplatta - tävla här:
http://adaras.se/2013/february/tavling-vinn-ett-skinskal-till-din-dator-mobil-eller-surfplatta.html#comment

2013-02-17 // 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback