- Sanningar.

 
  • Jag tycker att det är jobbigt med skilda föräldrar.
  • Jag älskar "turkisk yoghurt" med blåbär.
  • Jag skulle kunna leva på frukt & grönsaker.
  • Jag har gått ner i vikt det senaste halvåret.
  • Jag suger på att städa mitt rum.
  • Jag gör oseriösa miner när någon tar fram en telefon/kamera för jag blir inte bra på bild.
  • Jag spelar gitarr & piano.
  • Jag har lärt mig att spela gitarr själv, med hjälp av internet.
  • Jag vill bli vuxen & få inreda min egna lägenhet.
  • Jag borstar tänderna i duschen.
  • Jag har aldrig brutit något.
  • Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.
  • Min släkt bor i Litauen.
  • Jag är rädd för att någon som står mig nära eller jag själv ska dö.
  • Jag har alltid undrat vad folk tycker om mig.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback