- Ingen söndags ångest.

 

Tipp-topp humöret har hållt sig hela dagen, vilket är otroligt skönt. Har haft en toppen dag i skidbacket tillsammans med mina syskon och pappa, åkte ett tag, grillade och sen mot slutet stod jag och vaktade liften med pappa ett tag. Vi svängde förbi Rusta för att insaffa mig lite saker, avslutade sedan den korta bil resan med att tvätta bilen. Sitter nu med min "take away" mugg med te, som jag fick av pappa när han var i Kanada, dock brände jag mig precis så sitter faktiskt med en isklump mot tungan, för att det gör så ont, haha! Juste, känner ingen söndags ångest för det känns som att jag ligger i fas med mitt skolarbete, innan sportlovet.


fin blogg, bloglovinbyte?

2013-02-10 // 18:49:38

sv: Najs! :D Jag ska gå den 22a!
Vad har du för platser? (':

2013-02-10 // 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback