- Film- och biotips.

Igår var jag på bio med mina mamma och mina syskon, vi såg på filmen "Ego". Jag rekomenderar den verkligen för folk som inte har sett den, för den var verkligen bra, ett + var att huvudpersonen var snygg. Den handlar om ´Sebbe´ som lever på sin pappas pengar, festar nästan varje kväll och försöker få sig ett skivkontrakt. När en "skivkontraktsgubbe" kommer in i Sebbes kompis butik sätter han igång sin demo, han hör av sig och vill skriva ett skivkontrakt med Sebbe. Han vill ut och fira detta med sina vänner, men innan han kommer fram slår han i huvudet och blir blind. Man får sedan följa hur han lever sitt liv som blind. Verkligen jättebra!
 
 
Kännde mig hängig efter skolan igår så jag slog på filmen "The Impossible" , verkligen en rörande film. Den handlar om en familj som var i Thailand. När familjen njuter av solen vid poolen slits paradiset i bitar av den enorma våg som drar med sig allt i dess väg och splittrar familjen. Man får då följa deras resa under dessa dagar efter vågen, överlevde alla eller inte? få svaret genom att titta på filmen gratis HÄR! Jag släppte flera tårar under denna film så ja, rekomenderas iallafall.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback