- Mitt 2013

Har sett att folk gjort detta på sina bloggar, så tänkte att jag också kör på det!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har börjat träna på ett gym och haft ett förhållande.

Hur har ditt 2013 varit? Det är faktiskt ganska konstigt, jag vet att det har varit vissa dåliga saker under en period under detta år, men jag har knappt någon minne utav det, det är som att jag isolerat mig från det dåliga som hänt detta år. Så jag skulle vilja säga som alla andra, lite upp och ned, men tillmestadels jättebra.

Blev du kär i år? Jag tror det.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 23 April - Justin Biebber konsert, 16-18 Augusti - "Typ en festival", 13 September  och 24-27 November - Språkresa till Barcelona med skolan.

Vad är din största framgång 2013? Ska jag vara ärlig så är det hur stark och självsäker jag blivit i mig själv, jag kan säga att jag trivs med mig själv nuförtiden. Och att jag kämpat på ordentligt i skolan.

Bästa köpet? Köper somsagt typ aldrig saker, så det måste nog vara gymkortet, haha, dock fick jag det av pappa, men om det måste vara något jag har köpt så är det träningskläder. Lol.Vad spenderade du mest pengar på? Jag spenderade mest pengar på mat, te och tuggummi.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?  Detta kan låta helt sjukt att det gjorde mig glad, men när min mens kom tillbaka efter att ha varit borta ett bra tag. Men det har varit så sjukt mycket som gjort mig glad under detta år, skulle faktiskt kunna skriva en bok, men har inte tid just nu, haha. Men något jag är riktigt glad över att min familj och vänner är friska och mår bra.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Kommer inte på några speciella låtar jag lyssnat på men Trumpsta är en låt jag har ett ganska starkt minne till.

Vem har du umgåts med mest? Jag har nog umgåts mest med Ilze & min familj. Men en period var jag mycket med J. Nu mot slutet har jag börjat umgås mycket med Malin igen. Har du haft ett förhållande under 2013? Ja, det har jag.

Vart reste du under 2013?I Maj var jag tillsammans med med mamma, mina syskon, Jörgen och hans barn i Kroatien. I Juli var jag och mina syskon tillsammans med pappa i Litauen i tre veckor för att hälsa på släkten. I Början av November var jag, mamma och syskon i Lettland. I slutet av November var jag på språkresa i Barcelona. Har också varit i Stockholm några gånger, om det räknas som resa?

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Jag är faktiskt ganska rädd för att lämna 2013 bakom mig, detta år har varit så fruktansvärt bra och jag är rädd att jag inte klarar av att göra 2014 lika bra, men jag ska heöt klrt försöka. Så nej, jag saknar inget, vill bara att det ska bli minst lika bra.

Vad gjorde du på din födelsedag? Först var jag med Ewe-Lina, Linn-Sofie och Ilze, umgicks och käkade tårta. Hängde sedan med familjen, samlad, på kvällen. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det, jag är somsagt väldigt nöjd över året.

Vem saknade du? Under året har det varit flera personer vid olika tillfällen. 

De bästa nya människorna du träffade? J. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Var positiv och glad, fokusera framåt och ta dagen som den kommer, då kommer allt gå prima.



» Kajsa

Nu har vi utsett en vinnare i Årets blogg! Gå in och kolla om det blev du och glöm inte att anmäla dig till vår nya tävling, Nyårsbloggen!
Det är väldigt enkla regler även den här gången, kram!

http://kajsaochtuvas.devote.se/blogs/27838204/nyaarsbloggen--vinnaren-utav-aarets-blogg.htm#WriteComment

2014-01-01 // 14:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback