- Kvarg med fun light

Pratade yttligare en gång med min kompis om mat och denna gång tipsade han om kvarg med fun light, jag trodde verkligen inte på honom när han sa att det var gott, men vet ni? Jag älskar det, hehe.
Jag har ätit det till frukost och mellanmål efter träning. Kvargen innehåller inte alls mycket kcal, ca 65 kcal/100g och är dessutom rik på protein. "Fun light" är blandsaft utan kalorier och ger faktiskt mycket smak. Det ända du behöver göra är att lägga upp så mycket kvarg du vill ha och hälla i lute utav saften och blanda, det smakar som yoghurt och skulle man ställa in det i frysen i 30 minuter-1 timma skulle det lätt smaka som glass! 


sv tack :)

2013-12-30 // 22:30:03

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2014.♥ Kram

2013-12-31 // 15:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback