- 8 sanningar om mig.

Städa kök och andras rum. Jag klarar inte av att vara i ett stökigt kök, eller jo, jag klarar av att vara där, men jag börjar plocka och diska, osv. När det gäller andras rum, tycker jag att det är kul att städa, men mitt egna, pft kan ni fetglömma att jag tycker är kul.
Jag gillar att läsa. Det är kul att läsa, om man inte blir tvingad till det, alltså, om jag hittar en bok som jag tycker är intressant tycker jag att det är väldigt lugnande att läsa, men är det läsa som i att plugga, känner jag mig bara stressad.
Jag köper typ aldrig saker. Sedan jag var liten har jag fått lära mig att spara pengar. Så varje gång jag har tänkt att köpa något tänker jag till ungefär tre gånger innan jag går fram till kassan. 8 av 10 gånger slutar det med att jag hänger/lägger tillbaka det för att jag inser att jag inte behöver det.
♥ Stickade tröjor. Något däremot jag lägger pengar på är stickade tröjor, ca 80% av tröjorna som finns i min garderob är stickade. Tycker att de är så sköna, så varför inte liksom?
Min framtand. En utav mina framtänder är sena, för några år sedan störde jag mig jättemycket på det, men min tandläkare sa att det inte går att göra något åt, så nu har jag slutat att bry mig om det.
Suger på att ljuga. Jag är verkligen usel på att ljuga, såfort jag ens försöker så börjar jag garva eller tittar ned i marken. Så säger nog alltid sanningen, när det är på sms är jag också uppriktig (?) säg som det är, den andre personen uppskattar det, tro mig.
Tungan åker ut. När jag är nervös, peppad eller koncentrerad åker min tunga ut, utan att jag själv ens tänker på det. Detta är iallafall något mina föräldrar samt vänner sagt till mig.
 Framtiden. Jag tänker hela tiden på hur jag ska uppfostra mina barn i framtiden, vad jag ska lära dem osv. Jag tänker också på hur jag vill leva mitt liv om 10 år. Det är faktiskt ganska kul, men också jobbigt när det är den ända jag tänker på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback