- Pigg och Glad, (y)

Entligen en dag där jag är pigg och verkligen glad, har ingen aning om varför? kanske för att jag sov så länge igår och hade slapp dag? vem vet? det va nog därför, och matteprovet gick iallafall hyfsat bra, känndes det som iallafall.. får ju se hur det gick sen när matteläraren rättat!
Ska träna lite och sätta mig för att plugga, runt 17.00 kommer mamma och hämtar mig med syskonen för att vi ska äntligen flytta in i mammas lägenhet, och bo varannan vecka mellan mamma och pappa, ärligt talat känns det kul men ändå jobbgit, men det blir säkert bra. puss.
 
 
-smått söt bild på mig innan matteprovet!



Just nu lottar jag ut en bloggdesign värde 200 kr! Var med och tävla du också! :)

2012-11-19 // 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback