- Det blir lättare för varje dag

Är on fire idag, härlig känsla. Historiaplugget sitter, mumsat på en god frulle och svettet som rann brände i huden under min löprunda. Löpningen går lättare och lättare för varje dag, det var nästan så att jag missade att det var 6km jag sparng imorse, för det känns som att jag hittat dendär avslappnade känslan alla pratar om och det är en otroligt känsla! Mitt fokus ligger inte på tiden utan att klara längre distans och sedan börja utveckla min snabbhet. Magen skrek sedan efter frukost, idag var chiapudding med kokos och banan, hallon (recept hittar du HÄR) samt ett stekt ägg - nya kärleken. Ännu en dag ska bockas av, så nu taggar vi till, Hey Ho - Let's go!
 
Distans: 6km
Tid: 32:
Snabbast km: 5:15 - 3:e kilometern
Medelhastighet: 5:25 min/km
Väder och underlag: Mörkt, kyligt och asfalt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback