- Tisdagspepp i högsta hugg

Att se att det blåser som tusan utanför fönstret när klockan ringer, fick mig att stanna upp och överväga att stanna kvar i sängen med den varma famnen kring mig. Icke. Fokus på vad jag vill och jag gav mig ut på morgoncardio bestående av 3km löpning + 2,2km pw. Mumsade i mig failade men goda bananplättar (stekta i kokosolja) som jag toppat med ett helt ekologiskt äpple samt ekologiskt riven kokos + ett kokt ägg. Bra fetter, bra kolhydrater och proteiner, perfekt! Idag mår jag bättre, bestämt mig för att må bättre och så ska det bli. Tisdagspeppar med Albin just nu och blir bara mer och mer laddad inför dagen. Det är ju ändå så att jag planerat in ett ryggpass med Tilda och sedan flyttar jag över till min mor. Nu jäklar kör vi! Kramis.
 
Bananplättar:
1 stor banan
1/2 dl äggvita
1tsk chiafrön
1tsk linfrön
1tsk sesamfrön
kanel
2msk havregryn
 
- Mosa, blanda och mixa/blanda. Stek på medelvärme.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback