- Så att magen värker

- Innan någon kommenterar att mitt ben är väldigt smalt på ena bilden: Jag står i en konstig position och bilden är tagen från en annorlunda vinkel -
 
Endorfiner i hela kroppen pumpar runt efter årets bästa arm-/axelpass. Mycket superset, nästan äcklig pump och ett leende på läpparna. Brukar inte svettas under mina armpass, men idag, idag kan ni ge er på att jag svettades. Åh är så glad. 
Läkarbesöket jag var på gick bra, skolan var snabb med mycket skratt, så mycket att magen värkte. Dessutom har jag haft en riktigt bra kväll med både Albin och Ilze, även här blev det mycket skratt. Det fortsätter nog ett tag till då Ilze sover kvar här inatt. Godnatt. ♥


ha en bra dag fina du<3

2015-05-14 // 10:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback