- Picknick med jordgubbar

Eftersom att jag var ute imors och sprang även cooper på idrotten, kände jag att det räckte med träning för idag. Därför flyttade jag mitt rygg-/bröst-pass tills imorgon. Istället valde jag att ringa upp Albin och frågade honom om han ville på dejt med mig, haha. Köpte med mig jordgubbar, nötter och lite annat för att sedan cykla ned till stället där vi för första gången umgicks tillsammans. Jag gillar den platsen och vara där med honom. Vi hade det supermysigt, kastade jordgubbar på varandra och pratade om livet. Bara släppte allt för en stund samtidigt som vi njöt av solen (till en början).
 
Jag är faktiskt glad över att jag KAN lyssna på när folk eller min kropp säger åt mig "Nix, nu blir det för mycket.". Förstår inte riktigt hur jag inte kunde göra det förut, men det är väl alla tankar. Är iallafall stolt över hur långt jag har kommit. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback