- Endorfiner + en glad familj

Klockan ringde väldigt, väldigt lågt idag och utanför fönstret var det redan ljust. Pussade på Albin som låg bredvid mig och drog på mig mina träningskläder. Så fort hörlurarna var i öronen började jag springa. 3km bort till Freis bageri för att köpa lite bröd till familjen och sedan 2,5km pw hem. Idag är jag så otroligt pigg och på bra humör. Morgoncardion var en plus i kanten då den fick mig ännu mer taggad! 
         I skolan väntas inga lektioner utan vi har "klassens dag" för att komma bort från det vanliga. På schemat står det fika, bowling och lunch tillsammans. Hur mysigt är inte det? Dessutom är det en grym idé av skolan, så att vi verkligen får komma bort ett tag, speciellt nu när det har blivit så mycket. 
         Ska försöka få med mig Albin upp nu för att äta något smarrigt till frukost. Hörreni, det är fredag - låt oss göra det till en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback