- Är så nervös..

En mysig dag med klassen i bowlinghallen där jag drog hem vinsten, är nu avslutad. Hunnit med ett tabata-pass på gymmet och gått en sväng på stan med min fina. Ska strax äta lite middag med familjen innan pappa kommer och hämtar mig för att åka till Stockholm. Det är nämligen så att jag har fått ett jobb under denna helg. Jag ska jobba på lakrisfestivalen som hålls på annexet vid Globen. Hoppas att ni kommer och hälsar på mig. Om inte - ha en riktigt bra helg och njut till fullo
Idag kände jag verkligen inte för att köra crossfit. Varför? Har ingen aning, men jag lyssnade på min magkänsla och körde ett svettigt tabatapass istället. Ångrar det verkligen inte. Sån hatkärlek till denna träningsform. Superjobbigt. Supersvettigt. Superkul. Vad mer kan vi begära?  
 
Tabata: arbeta 20sek (allt du kan), vila 10sek x8.
Övningarna jag körde var:
- Step up
- Box-crunches 
- Burpees
- Jumpingsquats 
- Bicepscurl
- Jumping Jacks
- Dips på bänk 
- Planka
 
Tränade även på Chins och pullups, samt stretchade lite smått tillsammans med Erica.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback