- A beautiful day

Värmen i luften, grannarna grillar och jag fikade med mina brudar efter skolan. Sommaren är här och det är så otroligt härligt. Valde att skippa passet för mage+rumpa och prova något nytt idag. Två gruppass bockade jag av - 25 minuter "brutal" tabata som hade fokus på mage samt rumpa och sedan 60 minuter spinning-intervaller. De båda var så sjukt jobbiga samtidigt som de var riktigt roliga och svettiga. Brukar inte gilla pass som dessa, men det gjorde jag idag. Kan bero på att instruktören var riktigt bra och inspirerande. Just nu sitter jag helt mör och trött i kroppen, vill helst av allt bara lägga mig ned för att sova. Fast det ska jag inte göra riktigt än. Jag och pappa har nämligen bänkat oss framför Maria Wern och ska ha lite gosikväll. Hoppas att ni har detsamma.


Vilken härlig dag!

2015-06-05 // 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback