- Box är en topp 3 hos mig

Sitter just nu på gymmet i de svarta sofforna som står i entrén och pratar med min klasskompis Daniel. Klockan ringde klockan 6.00 imorse, fixade lite kvarg med banan och kanel till frukost för att sedan ta bussen till gymmet. Hade ju som sagt bokat in mig på ett ytligare Box-pass. 
Har precis utfört det. Idag var det lika kul, om inte roligare. Fick arbeta tillsammans med instruktören och kunde slå med ännu mer styrka och trötta ut mig ännu mer. Älskar det, speciellt pushen jag fick. 
 
Nu är det ca 45minuter vila innan min idrottslektion börjar, även den ska hållas på gymmet och vi ska köra 30 minuter Box (hehehe) och 30 minuter fri gym. Riktigt taggad, pigg och glad. Funderar på att träna på Chins, dips och pillups, men vi får se hur det blir. 
Se till att göra denna dag helt grym, visa alla att du äger och kan göra vad som helst. Du är bäst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback