- Valentines Day

Hejsan alla gosisar! Jag har haft fullt upp hela hegen och inte hunnit starta datorn. Hoppas att ni har haft det lika bra som jag. Igår spenderades hela dagen i skidbacken - en aktiv vilodag, och sedan avslutade jag kvällen tillsammans med Albin. Vi gjorde egen pizza och tittade på mello med fruktsallad, proteinglass, chokladbiskvier och en varsin nocco. Hade det extra mysig och allmänt bra. Min fina grabb ♥
 
Nu ska jag och Tyra strax fixa frukost till oss alla och senare ska jag övningsköra med pappi. Vilodag även idag, då jag känner att jag har tagit i liiiiite för mycket i veckan. Vill helst inte att träningen ska bli en drog igen, så detta är mer träning för psyket, men hitills har det gått bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback