- Mullbär i trädgården

 Morgonstund har guld i mun. Klockan slog igång tidigt och jag bockade av en pw på 7km med soluppgången i ryggen. Så härligt. Däremot så hade jag inte samma power som vanligt, kan bero på träningsvärken i benen faktiskt. Det gör dock inget, skönt var det iallafall. Plockade på mig lite mullbär innan jag gick in för en varm dusch. Mullbären som växer i vår trädgård toppade jag sedan min äggvitegröt med. Utöver det toppade jag också med russin samt kokosflingor, på sidan av hade jag ett kokt ägg och en shot av min "green juice" som jag gjorde igår. Smarrigt! Nu väntas en dag med full rulle. Skola, jobb och träning. Vad hittar ni på idag? Kramis.


» Ellen

Jaså mullbär är röda när de är färska! Hade ingen aning hihi. Hur smakar dem? :)

Svar: Inte jag heller, innan mamma visade mig, haha :) Jadå, det är svårt att förklara men det är väldigt sött, fast inte lika söta som de torkade :D
Emilija Romaite

2015-08-26 // 18:38:52
» Ellen

Okej tack :D

2015-08-29 // 09:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback